Zamówienia będą dostarczane wyłącznie na adres w Polsce podany przez Klienta w momencie rejestracji lub złożenia zamówienia. W przypadku dostawy na inny adres konieczne jest wypełnienie pól adresowych. Dostawy są realizowane za pośrednictwem przewoźnika na następujących warunkach:
• Opłata za dostawę 30,00 zł (uwzględniająca wszystkie podatki)
• Brak opłaty za dostawę w przypadku zamówień na kwotę 125 zł lub wyższą (bez uwzględniania kosztów przesyłki)
• Średni czas dostawy: 7 dni roboczych (w przypadku produktów dostępnych), po przygotowaniu zamówienia i licząc od daty wysyłki.
Rejony, w których ParcelShop znajduje się w pobliżu odbiorcy:
Jeśli odbiorca nie jest obecny w czasie dostawy, kierowca spróbuje zostawić przesyłkę u sąsiada. Jeśli nie jest to możliwe, informacja o przesyłce zostanie zostawiona w skrzynce pocztowej. Paczka zostanie wówczas doręczona do najbliższego ParcelShop.
Rejony, w których nie ma ParcelShop:
Jeśli odborca nie jest obecny w czasie dostawy, informacja o przesyłce zostanie zostawiona w skrzynce pocztowej. Paczka zostanie wtedy odesłana do magazynu przewoźnika, gdzie oczekiwać będzie na kolejną próbę dostawy.
W każdym przypadku konieczne jest sprawdzenie stanu paczki oraz jej zawartości. Jeśli stan i/lub zawartość paczki są naruszone, Klient powinien odmówić przyjęcia przesyłki i złożyć następujące oświadczenie na formularzu potwierdzenia odbioru „Odmowa przyjęcia ze względu na zły stan przesyłki”, podpisać je i wpisać datę otrzymania przesyłki. Jednocześnie należy skontaktować się z działem obsługi klienta:
– telefonicznie pod numerem: 801 300 420 (koszt jak za połączenie lokalne) lub 22 116 86 54 (połączenie dla telefonów komórkowych i połączeń