Na czym polega nasze zobowiązanie
o 15-letniej możliwości naprawy w korzystnej cenie?
Dostępnych jest ponad 50 tysięcy modeli, zaprojektowanych tak, by wymianie podlegały tylko niezbędne do funkcjonowania części, w możliwie najniższej cenie.
Nieustannie pracujemy nad ceną części zamiennych i dbamy o sprawny przebieg napraw. W ten sposób Krups dokłada starań, aby koszty wymiany były jak najbardziej korzystne. Wymiana części nie wpływa negatywnie na jakość produktu, ponieważ części zamienne są oryginalne, zgodne ze standardami marki.
Krups blisko Ciebie
Już teraz ponad 6200 autoryzowanych punktów serwisowych jest dostępnych dla klientów Krups na całym świecie, zapewniając najwyższą jakość świadczonych usług, bez względu na kraj zakupu.
Aby znaleźć najbliższy punkt serwisowy, przyciśnij przycisk. Pamiętaj, aby przed skorzystaniem z naprawy zapoznać się z naszym obszernym poradnikiem, zawierającym informacje na temat możliwych rozwiązań twojego problemu technicznego.
Znajdź punkt serwisowy
FAQ
6 200
punktów
serwisowych
Naprawianie
jest proste!
Dzięki temu możesz naprawić swoje urządzenie również po okresie gwarancji i korzystać z niego przez wiele lat.
Zakup Naprawa bez niespodzianek!
Niezależnie od wieku urządzenia (do 15 lat od zakupu), rodzaju wymaganej naprawy i części, które należy naprawić, z góry znasz ustaloną cenę!
Wybierz usługę naprawy
Zapłać przez Internet
Na adres e-mail otrzymasz voucher na naprawę
Naprawa urządzenia została zrealizowana
Możesz nadal korzystać z urządzenia
(+ 6-miesięczne przedłużenie gwarancji)
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu +48 696 333 666 od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00
Wykorzystanie druku 3D
do naprawy roduktów!
Ta nowowczesna tecnologia sprawia, że części zamienne mogą zostać wyprodukowane znacznie szybciej i zgodnie z zapotrzebowaniem. W ten sposób ograniczamy powierzchnię niezbędną do przechowywania części zamiennych i umożliwiamy naprawę również tych produktów, do których części nie są już produkowane. Wszystkie części zamienne, powstałe przy użyciu technologi 3D, przechodzą dokładny proces weryfikacji jakości, tak by służyły Ci, jak najdłużej.
„Robimy wszystko, aby zapewnić naszym produktom, jak najdłuższe życie. Są tego warte.”.
Alain Pautrot - Prezes ds. Satysfakcji Klientów