Nie jest niczym niezwykłym, że w przypadku awarii urządzenia elektrycznego, które nie jest już objęte gwarancją, szybko czujesz się przytłoczony procedurą naprawy. Aby to uprościć, Krups oferuje możliwość naprawy Twojego urządzenia elektrycznego po gwarancji, bez wyceny i bez marnowania czasu. Skorzystaj z jednej ryczałtowej stawki dla każdego typu produktu, z prostej procedury i 6-miesięcznego przedłużenia gwarancji. Szybka i prosta procedura Przedłużenie gwarancji 6 miesięcy na cały produkt Bez dodatkowych kosztów Jedna stawka dla każdego typu produktu Przyjazne środowisku: naprawa zamiast utylizacji Wybieram swój serwis Składam zamóienie W ciągu 3 godzin otrzymuję Moje niedziałające Otrzymuję swoje naprawione urządzenie Cieszę się przedłużeniem * zgodnie z międzynarodowymi warunkami gwaracji, od momentu odebrania naprawionego urządzenia. Skorzystaj z prostej, szybkiej i niedrogiej procedury. Nie ma znaczenia rodzaj naprawy ani części wymagane do przywrócenia urządzenia do działania w ciągu 15 lat od zakupu produktu. Aby sprawdzić, czy autoryzowany serwis znajduje się w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania lub miejsca pracy, przejdź do listy serwisów, klikając poniższą link do strony „Znajdź serwis”. Możesz wrócić i później dokonać wyboru na tej stronie. Blender i Młynek do kawy Ekspres przelewowy Dolce Gusto Ekspres kolbowy Ekspres automatyczny Blender ręczny Czajnik Sokowirówka Roboty planetarne Toster Blender i zł 99 Młynek do kawy zł 139 Ekspres przelewowy zł 149 Dolce Gusto zł 125 Ekspres kolbowy zł 199 Ekspres automatyczny zł 999 Blender ręczny zł 99 Czajnik zł 99 Sokowirówka zł 199 Roboty planetarne zł 499 Toster zł 105 Kontakt Obsługa klienta Krups Każdy serwis będzie realizować konkretną usługę dla danego urządzenia. Firma SIS prowadzi sprzedaż usług naprawy na stronie Sklepu z akcesoriami dla użytkowników, którzy chcieliby zlecić naprawę ich niesprawnego urządzenia poza gwarancją autoryzowanemu serwisowi Grupy SEB. Ceny napraw są stałe bez względu na rodzaj i zakres awarii. Są one obliczane w zależności od klasy produktu i obejmują koszty robocizny oraz części niezbędnych do zrealizowania usługi naprawy. Aby móc skorzystać z usług naprawy sprzedawanych na tej stronie, produkt, który ma zostać poddany naprawie, musi spełniać następujące wymagania: Zamówienie na usługę naprawy i płatność muszą być zgodne z warunkami opisanymi w art. 1 i 3 niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży. Tytułem złożonego zamówienia Użytkownik otrzyma voucher na adres e-mail. Usługa naprawy obejmuje wyłącznie naprawę urządzenia wskazanego na fakturze. Cena usługi nie uwzględnia opłat za przewóz lub odbiór urządzenia, zakup części, akcesoriów lub materiałów eksploatacyjnych, które nie są wymagane lub uzasadnione naprawą produktu. Usługa naprawy nigdy nie może zastąpić konieczności dodatkowego zakupu części. Usługa naprawy nie obejmuje wymiany brakujących części ani materiałów eksploatacyjnych. Typ produktu wybrany przy zakupie usługi naprawy powinien być zgodny z urządzeniem dostarczonym do autoryzowanego serwisu. W przeciwnym razie Użytkownik powinien skontaktować się z Działem obsługi klienta Krups w celu uzyskania zwrotu pieniędzy i zakupu nowej usługi naprawy odpowiadającej jego produktowi. Urządzenie wymagające naprawy oraz voucher na naprawę należy dostarczyć do autoryzowanego serwisu w terminie określonym na voucherze. Wyboru serwisu realizującego naprawę należy dokonać przy zakupie usługi, a jego dane są wskazane na voucherze na naprawę. Jeśli serwis nie może zrealizować naprawy produktu, Użytkownik powinien skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 801 300 420 (opłata jak za połączenie lokalne, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00), aby poprosić o zmianę miejsca naprawy. Jeżeli wszystkie wyżej wymienione warunki zostaną spełnione i jeżeli autoryzowany przez firmę Krups serwis stwierdzi, że urządzenie nie może zostać naprawione, Użytkownik otrzyma zwrot całej kwoty za zakup vouchera na naprawę. W takim przypadku Użytkownik będzie zobowiązany do odebrania niesprawnego urządzenia z autoryzowanego serwisu. Po zrealizowaniu naprawy produkt będzie objęty gwarancją producenta opisaną w części „Gwarancja” na niniejszej stronie przez okres 6 miesięcy od daty zwrotu produktu. Aby skorzystać z tej gwarancji, Użytkownik musi okazać voucher na naprawę wydany przez autoryzowany serwis przy zwrocie urządzenia. Usługa naprawy
Czym jest usługa naprawy?
Jakie są zalety?
Jak mogę zamówić usługę naprawy?
i płacę on-line
voucher na naprawę i fakturę
urządzenie zostaje naprawione
bez ponoszenia dodatkowych kosztów
gwarancji o 6 miesięcy*
Aby skorzystać z usługi naprawy, wymagane są 2 kroki
Znajdź swój serwis
Wybierz usługę naprawy zgodnie z typem swojego urządzenia
Urządzenie do smoothies
i roboty kuchenne
Urządzenie do smoothies
i roboty kuchenneWięcej szczegółów
+48 696 333 666
(opłata jak za połączenie lokalne)
od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
Urządzenie wymagające naprawy należy dostarczyć do serwisu czyste, opróżnione, kompletne i zmontowane.
Sprzedaż usług naprawy